6 December

- Jenny kom, kooom, hallå!, hallå! Hallå!
- vad är det?
- Kom hiiit dåå!!

Precis innan jag skulle börja skriva mitt inlägg, hör jag mattias ropa på mig lite lätt.
Kommer in i sängkammaren, där han precis har släckt lampan för att påbörjan nattens sömn, jag får frågan:
- Är du trött?
Eftersom jag somnade vid 17,00 och sov till 20,15 så är jag inte speciellt trött och svarar honom att jag pigg.
- Men åh, kom och lägg dig här hos mig en stund så jag kan sova då!
Haha, lilla gosen, fick ligga en stund inne hos honom så han fick ro till att somna.
- Du behöver inte lägga här om du inte vill.
Klart jag vill liksom, han är så söt min prins. Åh vad jag älskar honom!

På tal om annat gick skolan ganska fort idag eftersom vi hade rugbyträning mellan 10 & 12, flickorna är bra och jag hoppas att det kommer bli bra. Vi spelade idag mot Fordonskillarna i tvåan, gick inge vidare, men de var verkligen snabba och som tur är ska vi bara spela mot tjejer. Vi får väl hoppas på det bästa iallafall!
Vi planerade intåget lite mer ingående idag och det kommer nog bli bra. Skyltarna kommer vara pricken över i:en :)
Annars flöt skolan på rätt fort ändå, kom till svenskan när det var tjugo minuter kvar av lektionen, Naturkunskapen gick rellativt fort och engelskan gick också ganska fort fram.

Väl hemma hade mattias börjat med maten, fiskpinnar och riktigt potatismos, mums!
Dock var det något fel på fiskpinnarna, så jag åt nästan bara potatismos, haha! :)
Efter maten skulle vi återhämta oss en stund, vilket varade i tre timmar, iallafall för mig.
Mattias var och skrek och ropade på mig att jag skulle upp, men jag var så djupt i sömnen så jag reagerade inte.
Vi skulle ha kollat på film ikväll, den nya American pie, men det får bli imorgon eller på lördag!

Imorgon ska det mysas och bänkas framför Idol, funderar på om vi ska äta något gott och sen lassa upp massa gott och bara njuta av varandras sällskap och titta på finalen.
Jag hoppas att Amanda vinner, för då får man höra med av Marie, även om hon är vinnare.
Men det verkar som om man blir högre artist om man kommer tvåa i idol, eller?
hur som hur hoppas jag få höra mer utav Maries fantastiska röst överallt, hon är superbra.
Amanda är inte dålig hon henner, hon har en häftig röst, men Marie passar mer i denna genrén.

Nehe, ska kolla lite på blocker om en stjärnkikare, sen får jag väl försöka krypa ihop hos min underbara pojkvän.

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0