28 December

Igår skrev jag att Mattias sa att han var dödsjuk och hade "dödsfebern", eftersom han inte verkade så vidare seriös tog jag det inte direkt allvarligt. Vilket det senare visade sig vara, hela natten har han varit kokhet med frusit. Så det har inte blivit så mycket sömn inatt, blivit väck var och varannan timme av att han "ååhar" sig.
Tyckte så otroligt synd om min lilla plutt. Vaknade senare vid elva, då hade han lagt sig ute på soffan och hade fått sig lite mer sömn, bra!
När jag gått upp, gjorde jag mig iordning igen för att dra mig ner på stan och göra lite ärenden.
Var först och främst på apoteket och köpte alvedon och hämtade ut mina piller, nedrans lång kö!
Efter det gick jag till Twisters sisters och klippte mig. Den firsörsalongen kan jag starkt rekomendera!
Klippningen blev bra, det syns inte så mycket att jag klippt mig, men jag blev nöjd och det är det som räknas.
Efter klippning sprang jag in på l index, handlade en superbra behå samt leggings, hade tänkt köpa lösnaglar till nyår, men jag glömde det, vi får se om det blir något med det.
Senare blev det en sväng på coop för att handla hårfärg, så imorgon blir det till att färga mitt hår! Gutt!
Sist men inte minst gick jag in på Cazandra och handlade mig en parfym, eftersom jag fick presentkort där av Marianne & Esa & Jessica så betalade jag ynka 15 kr för min parfym.
Gick sen hem med trötta ben, såg att min VR hade kommit, så ska snart sätta mig och läsa lite i den!

För en stund sen åt vi lite mat och jag har precis blivit färdig med dagens städning.
Känner mig verkligen super duktig som har gjort iordning lägenheten idag!
Borde egentligen skura golven också, men det har jag inte orken till. Får göra det på söndag då jag ännu en gång ska städa eftersom det blir nyårsfest här! WIIE!

Påtal om nyår har jag inte bestämt mig vilken klänning jag ska ha ännu, en svart? eller en röd?  Det är ju samma modell, så det behöver jag inte tänka på.
Svart - ganska så tråkigt, men med bra och fina accossearer så kan det ändå bli ganska piffigt.
Röd -  roligare, men lite svårare att få till det bra. Men med rätt färger kan det nog bli bra!
Puh, som sagt har jag ingen aning, men det blir nog bra vad jag än väljer.

Linnea ska även fixa en snygg frisyr och det ska bli asbra alltihop, hela nyår ska bli ett ändå kalas, jag längtar verkligen! Med champangen på bordet så blir allt bra! ;) hihi

Nehe, nu ska jag krypa upp hos min söta och sjuka pojkvän. 

På återseénde!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0