22 December

Igår försökte jag mig på ett tappert försök att göra om min blogg, lite justeringar gjordes, men jag är inte jätte haj på det än, ska försöka lite mer när jag har tråkigt nästa gång :)

Som ni alla vet är det 2 dagar kvar till julafton, känner ni julkänslan?
- inte jag heller!
Jag hoppas på att den snart befinner sig hos mig. För jag brukar älska julen, den är så mysig.
Nyss ringde Mattias mamma och undrade om jag ville ha något speciellt på julbordet, kunde dock inte komma på något speicellt, men det var snällt gjort! :)

Idag har jag fått julklapparna från mamma & mormor & morfar, wiie! :)
Har även slagit in alla julklappar nu så allt är klart för öppning.
Jag älskar att köpa julklappar och att slå in de, det är så otroligt mysigt!

Senare ikväll ska vi kolla film och äta godmat och mysa.
Tror det skulle bli lövbiff, potatiskroketter eller potatisgratäng & vitlöksbröd. Mums!

Min plutt är så himla fin & jag älskar honom verkligen. Han säger alltid så fina saker, åh jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. Han är i stort sett det jag lever för. Jag vet att jag vill leva resten av mitt liv med honom, allt är så otroligt rätt! :) Jag riktigt längtar.. :)

Nehe, ska ordna lite i köket.

Puss!


Kommentarer
Postat av: caroline

jaaaa :) men det är en snäll tjej som ska hjälpa mig med min stilmall ;) så den kommer bli kanon snart.
God jul på dig med! :P

2007-12-23 @ 14:08:01
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0