19 December

Jag lyckades ta mig upp ur sängen med världens jäkla vrål. Eftersom jag var själv hemma så kunde jag inte be om hjälp. Men som sagt jag tog mig upp, vilket var väldigt duktigt. Jag har fortfarande asont i ryggen, men det blev lite bättre igår när mattias var och masserade på det ömma stället.
Var iallafall i skolan hela dagar, mycket duktigt gjort av mig. Dagen gick fort, vi hade socialpsykiatri, intressant!
Dessutom har vi fått reda på våra praktikplatser och eftersom det bara var jag & Jenny där fick vi turen att välja vad vi ville ha. Haha, nej så snäll är inte Kerstin, eftersom alla 5 som ska vara på sjukhuset ville vara på akuten/Intaget, där vi bara hade två platser, så fick vi lotta. Jag och jenny drog till oss själva och vi fick akuten båda två :D Oh vad glada vi blev. De resterande 3 fick vara på kirurgen avdelning 7 & 6.
Uh jag är så glad att jag fick akuten och med Jenny dessutom, brabra!! :D

Ska plugga lite nu eftersom jag har prov om tre timmar ungefär. Lyckades få se provet förut så jag vet på ett ungefär vad som kommer ;) Jag hoppas att jag klarar det så jag slipper ha det efter mig.
Sen efter det ska vi handla och sen blir det mer plugg på samhällen, där vi har prov imorgon, om demokrati.

Nehe, ska lägga mig i soffan och plugga.

Puss!

p.s vi tänker på dig & vi är oroliga, hoppas du blir bättre snart gumman. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0