18 December

Och jag försov mig idag, vaknade vid fem över nio och vi började vid kvart över, men jag hann! Duktigt!
Idag har vi bara julpysslat, ganska mysigt vissa stunder faktiskt :) Jag gillar när vi gör sådana saker tillsammans.
Dock hände otrevliga saker och jag hoppas att du mår bättre snart gumman, du ska veta att vi tänker på dig! <3

När jag kom hem la jag mig i soffan och skulle plugga till provet jag har imorgon, men efter någon timme somnade jag, det var mycket skönt! Dock inte lika roligt att vakna, då har smärtan i ryggen verkligen blivit outhärlig och jag kommer knappt ur soffan, kan inte vrida mig, och det gör allmänt ont. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag vill skrika eller bara slå någon, så ont gör det. Jag vet inte hur jag ska ligga, allt gör ont.
Känns som om jag vill knäcka ryggen för då kommer det bli bättre, men troligtvis inte.
Måste byta ställning hela tiden, vrider och vänder på mig. Det är så frutkansvärt jobbigt.
det är en bit ovanför svanken på vänster sida, det verkligen bara strålar ut smärta och det gör ont!
Ska försöka ta mig till skolan för att iallafall slåss om praktikplatser..
Dessutom skulle jag & Linnea göra tester imorgon, men med tanke på hennes tillstånd och mitt ska jag gå till Stefan imorgon och säga att det inte blir av.

Nehe, ska försöka lägga mig golvet, hitta några bra ställningar på internet som man skulle ligga när man har typ ryggskott, inte för att jag har det, men man kan ju alltid försöka.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0