17 December, 1 vecka kvar till julafton!

Om precis en vecka sitter man och firar jul. Jag har ingen riktig julkänsla, det är liksom julafton om precis en vecka, men det känns som vi fortfarande är i månaden Oktober.
Vi får väl hoppas att julkänslan kryper sig på om dagarna, idag är iallafall alla julklappar inköpte, eller nästan alla har en kvar & jag har ingen som helst aning om vad jag ska köpa till min pappa, skit svårt!
Jag älskar egentligen att köpa julklappar, men i år har det inte kännts lika roligt, men det beror på att jag/vi inte har haft riktigt så mycket pengar att man kunnat köpa roliga julklappar eller vad man ska säga. 

Imorgon ska vi ha julpyssel, mysigt! Så jag får en liten sovmorgon imorgon skönt!
Hoppas på en mysig dag med roliga pyssel, haha. Då kanske man får lite julstämning? Vi kan ju alltid hoppas :) 

Ikväll har vi tittat på Linas kvällsbok, alltså snacka om pinsam film, jag höll på att skämmas ihjäl, svenska filmer är oftast så otroligt pinsamma, buäh! Böckerna är bra mycket bättre och Ivar var precis som man hade föreställt han, fast en aning sötare :) Så snart blir det väl läggdags, ska bara in i duschen och sen skriva klart ett arbete så det blir klart. Sen sova, ska bli skönt, jag älskar att sova! :)

Förresten, måste klippa mig, det skulle sitta härligt med en ny frisyr såhär innan jul & Nyår, jag är så himla sugen på att klippa mig, men att skrapa ihop 320 kr eller vad det kostar är inte så lätt just nu. Jag kanske ska gå och tigga hos någon som har mycket pengar? haha! :) Nae men en klippning skulle iallafall sitta fint ny, jag vill ha en ny frisyr, hatar mitt tråkiga hår, jag vill ha en frisyr, inte platt, långt och allmänt tråkigt.

Hejdå! 

P.s Vem har ätit upp nummer 17 i min chokladkalender? Detta brott skedde i Lördags, vem är den skyldiga? Grr! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0