13 December, LUCIA!

Vart tog veckan vägen? samma undran varje torsdag.
Där på måndagar tänker man att det är låååångt kvar till helg, men så är inte fallet, det säger bara.. swisch.
Aja, nu är helgen här igen och den ska erbjuda dunder, haha.
Imorgon sätter den årliga rugbyn igång och vårt OP lag är ju såklart bäst (:
Rugbyn slutar runt halv fyra tiden, därefter blir det stan med min kära för att inhandla julklappar.
Senare på kvällen blir det bakning och julmys hemma hos Linnea.
Redan nu känner jag att Lördagen kommer blir stressig, måste städa som en tok (eftersom jag inte hinner det någon annan dag) samt att jag har tvätt-tid fram till 16.00 och vid 17.00 kommer folket och då ska det mesta vara klart. Puh jag kommer vara slutkörd, så ska bli skönt att få sätta sig med världens finaste tjejer och sen njuta av julbord och lite alkohol. :)
Söndagen ska jag sova ut.. både jag och mattias känner oss lite frusna och jag undrar om det är förkylning som kommer att kika förbi såhär i juldagarna, förhoppningsvis inte.

Tittade förövrigt nyss på efterlyst och jag diggar verkligen Leffe, han är ju så söt, haha! :)
Men jag förstår inte att folk kan vara så känslokalla? Jag förstår inte.
Fick se ett inslag där tre killar kom in på en spelbutik (eller liknande) och slog en kille, den ena killen slog ett barbord i ryggen på honom. Det var liksom helt oprovecerat, hur fan kan man göra så? Jag blir så förbannad, jävla idioter rent ut sagt! Jag gillar efterlyst & jag hoppas verkligen att alla jävlar som är med i programet åker fast, de förtjänar inget annat.

Nehe, nu ska jag snoka vidare lite tror jag.

Vi ses på rugbyn imorgon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0