Jag är här igen! :)

Back on track, är det inte så man brukar säga?

Äntligen har vi fixat en ny dator eller okej, Mattias har köpt en ny dator. Ingen värsting dator men den fungerar helt klart för oss två, då vi inte spelar så mycket! :-)

Hela sommarlovet har gått och det har i stort sett bestått utav jobb, vilket egentligen inte har gjort sp himla mycket eftersom vädret inte varit det bästa. Jag hade hoppats att det vackra vädret skulle komma nu i Augusti, men det sägs att höst-rusket kommer nu, så någon sommar blir det väl inte av i år.
Man får hoppas att man kan spara ihop till en resa så man kan få njuta av lite solstrålar.

Nu har man då börjat trean och det känns okej, lite läskigt bara eftersom det kommer att gå så fruktansvärt fort, alldels för fort. Vad man ska göra efter studenten vågar jag inte ens tänka på, in ännu. Den ångesten väntar jag lite med, förhoppningsvis!

Ja, vad ska man skriva mer? jag har haft så många tankar som jag velat skriva ner, men just nu känns det tomt och jag har inget mer att skriva för tillfället. Men jag lovar att det kommer, så småningom :)

Så, ett nytt litet inlägg skadar väl inte er som saknat ett inlägg! ;)

Ha det underbart allesammans.

Och förresten vet ni vad? Jag har världens bästa pojkvän! :)

Kommentarer
Postat av: fisken

välkommen tillbaka :D

2007-08-27 @ 20:48:20
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0