Ett par extra rader.

Eftersom min kära vän Fisken tycker att det har varit långtråkigt nu när jag varit borta från mitt bloggskrivande, så blev hon alldels utom sig av lycka när hon fick veta att jag nu var tillbaka.
Detta skulle jag fira med ännu ett inlägg tyckte hon, så att hon hade något att skriva.
Så vad gör man inte för världens bästa fisk? :)


I torsdags var det skattjakt och jag tycker faktiskt att det var roligt och vi kämpade faktiskt, trots det känns det som om vi inte kommer komma så bra. Men vadå? vi hade kul med våra små ettor ;)
Idag gav vi de en kravlista eftersom vi inte fick göra någon kravlista för våra lärare, men ettorna sa ifrån och ville ha en kravlista, så visst inte oss emot! :) hehe.

Imorgon ska vi ta skolfoto och som många andra år vet jag att det inte kommer bli bra, men det är bara att le och se glad över hela situationen, det är ändå sista fotot med klassen (om man inte räknar med fotot på studenten).
Det får gå som det går, det blir nog bra! :)

Jag tycker att ni alla ska boka in datumet 5 Juni 2008 för då tar vi studenten, ahhw fattar inte det själv! SHIT!
Hur som helst skulle jag ju inte få ångest än över studenten, för det är inget att oroa sig för, nej verkligen inte.

Förresten har vi en ny kattunge, så nu har vi tre katter, vilket är en aning jobbigt. Men Isa ska förhoppningsvis iväg så småningom till Norge (om det nu kommer att hända i denna världshistoria). Annars måste vi flytta till en större lägenhet så man slipper de små kräken ibland. Men iallafall den nya lilla katten är en hankatt och han heter Gunvald ;-)

Jo i helgen ska vi hyra film med Cärlin bara för att det var så länge sen vi umgicks och för att vi inte har något att göra, det ska bli kul. Dessutom ska vi festa den 8:onde september då vi ska ha kräftskiva (dessutom fyller John 18 år då:)

Hallå, vet ni vad jag tänkte på? Jo på skattjakten som var förra året, fan vad vi festade, ah det var kul, vilken rolig tid.
Men iallafall då var ju iallafall Mattias hyffsat på och det är väl ett år sen? Alltså vad tiden har gått fort, tycker ni inte det? Snart firar jag och mattias 1 år, den 4 oktober, det känns helt sjukt, men helt underbart. :) jag trodde aldrig detta, men nu är det verklighet och jag är hur lycklig som helst med min älskling. :)

Så nu har jag skrivit några extra rader, endast för Cärlins skull! :)

Have a good night. Puss&Kram Jenny Viklund

ahhaa

Kommentarer
Postat av: cärlinfisk

awwe, fisken du är bästbäst! :) japp. massa grejor att se fram emot ;D sexig bild du hade på mig förresten ;)

2007-08-27 @ 22:08:06
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0