That's the way it is.

såhär ligger det till:
Jag sitter nästan med tårar i ögonen och bara längtar ihjäl mig efter mattias.
och jag får inte träffa honom förens om ett par dagar.
Igårkväll brände tårarna bakom ögonlocken och jag var tvungen att skicka ett sms till honom.
Det är svårt att somna utan honom när man är så van vid det.
Läste lite ur Jonas Gardells bok - en komikers uppväxt (verkligen bra & rolig bok)
somnade senare ganska lätt in och vaknade i hyffsad tid för att hinna med massa saker (trodde jag)

Tänkte att det skulle bli plugg idag, men endast skrivit om psykolgiarbetet från ena pappret till det andra.
DUKTIGT.. annars har jag inte gjort så mycket, varit nere på skolan lite, ätit kina-mat & varit och handlat med mamma, även varit ute med mina bröder en stund & vi vart jätte coola och vevade ner rutorna och hade Linda Bengzings låt - jag ljuger så bra på högsta volym och sjön med härlig stämma.
Det fick mina tankar tillbaka till Sandra och hur galen jag blev när den låten kom :)

Imorgon bär det av till Ullared för shopping och det ska bli kul :)
Mindre kul att åka vid 06.00, men sånt man får ta!

Nu ska jag prata lite med älskling och sen är det dags för sängen, för jag börjar bli trötter.


Puss & kram.

Älskling, det kommer alltid vara du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0