Shopping på Gekås!

Då har man spenderat hela dagen på det gigantiska varuhuset Gekås i Ullared.
Trots att det precis varit löning och dessutom fredag var det inte alls överdrivet mycket folk att man behövde stå i kö överallt. In kom vi utan problem och även ut.
Men efter att ha gått där inne ett par timmar blir man less på alla människor och allt kackel.
Skrapade iallafall ihop en hel del, kläder,skor,lakanset,schampo,rakhyvlar m.m och kvittot hamnade på lite mer än 2000 kr (endast mitt handlande då) och jag kan säga att jag är mycket nöjd med köpet.

Efter att vi varit och lämnat våra fulla påsar till bussen tog vi en ny runda och köpte ett par skor och glass, vilket gjorde susen i den heta värmen.
Åkte vid halv fem tiden hemåt och det kändes som jag skulle få panik, det var trångt och alla kacklade och på radion spelades det gammaldags musik.. ahh.
Förresten vann jag första pris på tävlingen vi hade på ditresan, det var ett papper med olika loggor & ett annat pappar med städer där bokstäverna var omplacerade & jag fick alla rätt och vann då en handuk(haha).

Kom iallafall hem runt halv åtta, åtta tiden och guud så skönt, men då var det bara att packa upp och prova alla kläder, (som jag inte orkade prova inne i provrummet då det var mycket kö) men jag köpte rätt saker ändå och jag är mycket nöjd över mina inköp (dessutom bestämt vad jag ska ha på mig om jag ska ut på valborg)

Efter uppackande drog jag på mig en ny outfit och åkte ut med mina bröder, men dock utan resultat, staden var full av människor i olika åldrar, men usch det var tråkigt.
De fick för sig att åka iväg för att spela fotboll så jag åkte hem och funderar på om jag och Daniel ska ut? Fast nja, jag är ganska trött eftersom jag steg upp vid 05.20 imorse. Så ikväll blir det en tidig kväll.

Mattias är ute på äventyr hos Timmy och grillar och dricker lite öl och umgås.
Jag skulle gärna vilja vara där, men nu är jag inte det och han ska ringa när han börjar dra sig hemåt (:
Trots att det kanske blir ikväll när jag sover gör det ingenting, för jag vill höra hans röst.
Det kan bli så att jag åker hem en dag tidigare (om tåg finns) och får alltså inte vara ifrån honom så länge (:

så att sammanfatta dagen så har den varit mycket bra och mycket shopping vilket jag gillar (:

Nu ska jag göra något annat än detta, så ha en fortsätt trevlig helg.


?lskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0