Onsdags muller

och så är det onsdag igen.
Påsklovet har varit mycket bra hitills.
Måndagen började med middag hos mattias morfar, en underbar middag med mycket godsaker.
Åkte senare hem till Orrefors, i mattias rum hittade vi ett jättelikt påskägg.
Mattias såg ut som ett litet barn och vi öppnade tillsammans, och det var en bra kombination..
Godis, Mat, Kalsonger, Strumpor, schmapo, gelé. Blev väldigt glad och vi smaskade i oss godis.
Spelade även lite monopol där jag förlorade och dålig förlorare som jag är visade jag det med lite tjurhet, men eftersom jag har världens bästa pojkvän så började han mysa och pussas så det gick över rätt fort :)
Somnade ganska tidigt och vaknade utvilad i  mattias armar!

Tisdagen spenderades i Thobbes garage (där de höll på och fixa med bilen, verkligen intressant :S)..
Där vi senare, EFTER 5 TIMMAR, gick hem för att få i oss lite mat och begav oss senare till Danne..
Där vi kollade tv & spelade monopol på X-BOX... gick hem runt halvtvå och jag var svintrött.
Somnade även denna natt underbart in i mattias armar och en väldigt skön säng :)
(glömde säga att vi även denna dag spelade monopol innan vi gick till thobbe & då vann jag)

Idag vaknade vi upp vid halv elva och åt lite frukost..
Åkte sedan hem vid två tiden för att hinna äta och sedan gå till Almen för indruktion.
Det kommer nog bli mycket kul :-)
Kommer alltså spendera eftermiddagen där, slutar vid 21,00.
Börjar dessvärre vid 07,00 imorgon.
Men det kommer nog blir bra iallafall..

Nehe nu ska jag äta :)
Och imorgon bär det av till orrefors igen!

Bay

Kommentarer
Postat av: fishen

Mattias är verkligen en spelnarkoman när det gäller allt va? och han får med dig på allting :p

2007-04-12 @ 13:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0