Och tiden flyger iväg

..Puh, vaknade upp klockan halv åtta idag och var helt slutkörd.
Hade absolut ingen lust att dra mig till skolan, men efter att ha Lina på min näthinna som sa "mer i skolan" så drog jag mig upp för att bli en bättre elev. (:
började den första lektionen med prov, gick hyffsat bra & jag kommer iallafall få G.
Det känns mycket skönt att ha det gjort.. så den 20/4 när mina andra klasskamrater gör provet är jag och 3 personer till lediga. Yes, en ledig dag känns inte helt fel. (har dock matte, men ska se om man kan räkna hemma på den lektionen, kom ihåg, jag ska bli en bra elev ;)
efter lektionen blev det idrott, där jag så snällt var med, där körde vi aorbics, vilket var kul.
Verkligen något jag gillade, så ska ta mig en funderare på det där.
Sedan var det bara att packa kläderna och ta sig hemåt i solen, åh vad jag älskar våren.
Tog mig in till stan med Linnea där vi mumsade i oss glass, jag en twister och linnea en piggelin.
satt och snackade om var allmänt diskreta (as usually).
 
Väl hemma blev det ner till stan igen för att inhandla diverse middagssaker och jag blev lyckligt förvånand när jag tog ut pengar och det stod att jag hade 846 kr kvar, studiebidraget hade visst kommit till mitt konto, så jag ringde till mamma för att kolla om allt stod rätt till men till min besvikelse var det inte rätt, men fick behålla pengarna och får därför inga pengar av henne på 2 veckor, men det funkar nog.
Firade detta med Pizza (som mattias betalade) och nu är det hockey på tv, fast HV71 ligger under med 3-0 så matchen är inte så jätte intressant längre.

Imorgon ska jag bjuda hit mina bröder och Lasse, efter Niklas idag fyller 14 år, grattis grattis.
Så ska bjuda på tårta (förhoppningsvis jordgubbstårta om priset tillåter)
efter det blir det nog att ta det lungt.

Onsdagen vet jag inte vad som händer, vi firar 6 månader och jag kommer hem alldels för sent för att hinna med något mysigt.
Skriver då om idrottsprovet, som jag så duktigt snart ska plugga lite på.
Kommer då hem runt 5 tiden, vilket känns lite sent. Men vi får se hur vi gör med denna sak.
kankse blir det ett mysigt bad och sådär, jag klarar mig, bara jag har Mattias! (:

Förresten, i fredags var jag ute trots att jag sagt att det inte skulle bli någon utgång.
Klockan 20,00 fick jag besked om att jag skulle till broadway med jossan.
Och lyckat blev det, mycket trevlig kväll.
Umgicks med Anton & Cärlin, mycketmycket trevligt, ni är helt enkelt bäst! :)
Snart utgång igen!!

Långfredag är planerad med Middag hos Mattias mormor.
Sedan kanske utgång, vi får se.
Vill så hemskt gärna bjuda Rebecca, men det känns dumt när ingenting är säkert.
Men snart ska vi spika ett datum för utgång, då vi verkligen ska ut, även om vi dör på kuppen! (:

Nehe, nu ska jag lägga mig hos min favorit och pussa lite på honom (i periodpausen) för han är helt enkelt bäst.
Vilken tur jag har som fattade att det var han som var den rätte, det är toookigt! :)
Ahh älskling, jag älskar dig!

Godafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0