Och dagen i ära

Dagen har gått väldigt fort och sista lektionen bara flög iväg då jag satt med Amila och funderade över min "familj" som jag ska skriva om, en väldigt dramatisk historia. Kommer bli roligt att gå till Historian nu när man har något att se fram emot :)

Fick även ett kort när jag kom hem, dop kort.
Dopet är den 26 maj och hon ska heta Ellen Vilma Alice, tilltalenamn Vilma, mycket bra val! :)
Fick även två kort på henne (tre om man räknar med det som satt i kortet)

var nyss på stan och kollade in lite bebiskläder för att eventuellt köpa något sådant.
När en kvinna stod och plockade på sig kläder och så såg hon oss och kollade på både mig och mattias sen tittade hon på min mage, som om jag vore gravid. xD det var lite kul :)

På stan låg det även en avdankad man utan tröja, som vi senare fick höra blev hämtat av Ambulans, men sen när vi gick hem från Willys så kom han gående, hmm tvillingbror? :S

På Willys handlade vi godsaker för ikväll blir det mys :)

Hej och hå cyckeltå!

ps.ullareds resa i maj tjejer?
ps2. Firren, rassle eller? (: That's sound niice :D


Kommentarer
Postat av: fiiiisk

Hmm ja jag vet ifan hurdant det blir med rassle, ingen kan eller är sådär jätteintresserad :/

2007-04-25 @ 07:35:09
Postat av: madonna

jag saknade dig idag ju :( (L)

2007-04-26 @ 19:54:18
URL: http://alima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0