Njuut av värmen!

Man blir glader och piggare av det sköna och varma vädret.
Solen njuts till fullo och det känns nästan olagligt att sitta inne i det fina vädret.

Skolan slutade idag i hyffsad tid (efter lunch), åkte därför iväg med linnea för att handla mumsig mjukglass med strössel på, första gången för i år och fler ska det bli!
Åkte sedan hem eftersom mina skavsår gjorde att jag inte kunde gå riktigt.
(köpte ett par nya skor igår, svart lack utan klack)

Här hemma hade jag tänkt att plugga på matteprovet vi har imorgon och sagt och gjort försökte jag mig på det, men efter närmare tid på talen förstod jag ingenting och jag som var så stolt att jag förstod något denna gången.
Men jag förstår inte hur hon kan lägga ett prov precis efter påsklovet utan en enda lektion till repetion.
Vi får väl se hur det går imorgon, ska försöka på mig det lite mer senare.

Har även hunnit mer att ännu en gång gå ner till stan (dock med andra skor) för att titta lite på torghandeln och se om det fanns några fina blommor, hittade inget alls, förutom massa rosor som var jätte fina, men det blev inget av med det iallafall.
Inhandlade därför lite kebab och gick hem för att avnjuta det goda i värmen ute på balkongen.

och nu orkar jag inte med detta mer.

Have a nice day my friends.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fisken I miss you

2007-04-17 @ 20:00:18
URL: http://sjoborren.blogg.se
Postat av: firrefisk

Braa jenny! jaa promenad! :) när när? hihi

2007-04-18 @ 15:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0