Med hjärtat på handen

ett halvår, 6 månader så länge har det varit vi och länge ska det bli.
För jag vet att detta är rätt, alldels jätte rätt.
Aldrig har jag varit såhär lycklig och glad.
Jag känner mig trygg med dig och jag vet att du aldrig skulle såra mig.
Älskling, du kom in i mitt liv som en ädel riddare och räddade mig.
Räddade mig från allt det onda världen har, räddade mig från allt.
Du lyssnar på mina ord, du lyssnar på mig och förstår.
Tröstar mig när jag är ledsen utan anledning.
Du finns bara till och jag kommer alltid älska dig.
Alltid, ett starkt ord och jag hade inte sagt det om jag menade det.

Älskling, utan dig är jag absolut ingenting, du är mitt allt, min själv och luften jag andas.
Jag kan inte tänka mig en värld utan dig, du är mitt liv helt enkelt.

Mattias, jag älskar dig!


& tack för de rosorna (:

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0