Hejdå Nybro

Pust nu är jag klar, klar med handlandet, städanadet & packningen.
Mycket bra timing att gå från skolan just den tiden.
Om en timme åker jag upp till Motala, till mamma för att spendera dagarna fram till söndag där.
På Fredag åker vi till ullared och resten av helgen är oplanerad men eventuellt plugg.

Det allra jobbigaste är att inte få säga hejdå till mattias utan fick en snabb puss idag på morgonen istället.
Svårt kommer det bli att vara utan honom i 5 dagar, suck. Men vi får hålla telfonkontakat så det står härliga till helt enkelt :)

Nehe, nu ska jag inte göra så mycket mer utan försöka komma på vad jag har glömt.

Vi hörs & Ses.

Älskling, det kommer alltid vara du.. alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0