love or hate

hela dagen har varit frusterande,
den stora frågan har varit "VAD SKA VI GÖRA IDAG?"
var först sugen på fest, och så skulle det blivit om bussförbindelserna mellan nybro&emmaboda hade fungerat som velat.
surt, vad ska vi göra då?
biobiobio, neej vi är absolut inte sugna för fem öre.
hela dagen blir kaos, surt allt är så förbannat surt!
allt slutat med att jag och caroline åker in till kalmar och glor på efter bröllopet.
oja en suverän film trots att den var halvsvensk, även en lipfilm.
så både jag och cärlin satt där med tårarna rullandes ner för kinderna.
så kvällen blev ändå rätt lyckad i kalmar.
"stockholmsbussen, nej de var en flyktingbuss"
"de slösar ju på bensinen"
"ah det är ju jätte mycket folk ute på stan"
(ser ungefär 4 pers i nybro stad)
höhö, tack cärlin för en bra lördagskväll även om fest hade lockat lite mer.

"SKITSNYGG KILLE HÄR! GE MIG KUK! ;) PUSS"
sms från linnea, hahaha!

Nu pratar jag med henne också! ;P

taacksi. Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0