jag har aldrig upplevt det så

dagen efter, jag mår inge bra
att jag skulle på kalas tidigt på morgonen var ju inte direkt någon höjdare.
har sovit 2 timmar inatt & nu är jag jätte trött.

festen igår, ja den var nog lyckad eller något.
jag spenderade ett x antal minuter för att snacka med min vän toalettstolen.
buurk, böööörk, & annie som är en sån ljuvlig person är där med mig,
trots att hon blir trött och "somnar" i badkaret.
vill inte skriva mer vad som skedde, låter alla vara nyfikna istället.

dagen har som sagt spenderats i Fröseke hos min älskade far Mikael som idag fyller 40, grattis grattis!
har dessutom träffat älsklings hugo, han är helt bäst.
även ett datum för bebisen är spikad, 11 februari & jag längtar.
jag stod och studerade min far när han spikade upp sin hammock,
nu är han 40 år, fyllda 40 år..
vart har denna underbara människa varit?
visst han har varit i mitt liv, men för 4 år sedan kom han verkligen in i mitt liv.
det var liksom HAN som var min pappa, hanhanhan.
och jag bara kände att jag verkligen älskade honom..
så kort sagt: Jag älskar min pappa!

hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0