Sagolikt

det är en rikedom att få älska och att älskas
vår kärleks sårbarhet är det vackraste jag vet..
du ligger här brevid och jag känner hur du andas
att älskas utav dig, är det vackraste för mig


natten har varit helt underbar, den har spenderats med mattias.
och jag kan inte beskriva hur det känns.
idag på morgonen kände jag mig krasslig och stannade hemma från skolan.
hade egentligen velat att mattias skulle stannat han också, men han ska sköta skolan (:
så idag har jag inte alls gjort mycket, tittat på en film ätit lite och snart funderar jag på att plugga lite.
känner mig oerhört elak med Johanna som idag kommer att få redovisa engelskan utan mig, förlåt mig.
jag känner mig förövigt lite bättre, halsen har blivit betydligt bättre men huvudvärken har dock inte släppt än som jag hoppats.

nu börjar vindarna ta fart utanför & jag hoppas inte att det kommer bli någon jävla storm inatt.
jag vill inte vara ensam när det ska stormas och hålla på. Jag hatar hårda vindar som viner ute när det är mörkt.
+ att jag egentligen måste ner på stan och handla in lite mat till mig.
funderar på att ringa pappa och be han handla lite åt mig istället, så jag slipper ta mig ut när jag känner mig krasslig.

nehe. nu ska jag försöka ta tag i detta och skriva lite på min svenskahistoria.
den suger verkligen getpung men den måste bli klar.
+ att jag ska försöka mig på psykologin (säkert jenny)
och lite teori och läsning i körkortsboken, drygt 4 månader kvar till 18årsdagen!!!!

Vem försöker jag lura?
jag passar inte in bland er.


Älskling kom hit!



 

J. Viklund




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0