korkad stad

brr, det finns inget mer än att alla har rätt, hösten är här.
jag skulle ljuga om jag sa att det var tråkigt.
jag älskar hösten, den är mysig (om man får hålla sig inne).
sitta i soffan framför tvn med en stor kopp the, mums!
ett plus skulle också vara om man hade mattias brevid sig
då skulle allt vara hela perfekt. that's it!

skolan gick förvånadsvärt fort, mina tankar var åt alla andra håll.
men visst jag börjar bli van vid det nu.
fritiden efter skolan har tillbringats i lägenheten med lite varm chocklad, läsning & sömn.
samt ett varmt bad och nu ska jag strax bänka mig framför Idol.
inte för att jag följer det programet i år, men något måste man ju göra.
förhoppningsvis kommer mattias hit lite senare, får se om han har skjuts in till nybro när han kommit hem från ullared, ja jag vet, vilken fuskis ullared..
jag vill också dit och det kommer att ske inom snart framtid.

morgondagen kommer spenderas i växjö ska till Rebecca & på kvällen kommer det vara sexparty,
yes det kommer nog bli ganska intressant & lite massageolja ska inhandlas om min kosing räcker till.

right, nu väntar mitt täcke & idol.
ha en trevlig helg för det ska jag ha.

Älskling, My heart belongs to you.

J. Viklund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0