det känns som en dröm

ahouw, allt känns som en stor underbar dröm... hoppas att jag aldrig vaknar!
trodde aldrig att de skulle kännas såhär bra, såhär superdupermegajättebra.
och nej jag överdriver inte.. det känns bara så himla bra & jag vet inte hur jag ska beskriva denna känsla, de går inte det måste liksom upplevas.

mina tankar ha kretsat mycket kring min kära vän:
undrar vad du kommer säga, undra hur det kommer reagera.
undrar om allt någonsing kommer bli bra igen?
undrar om allt är dömt & misslyckat?

aiight, nu ska jag ta tag i mitt liv & gå och lägga mig.
vilket jag känner att jag behöver efter denna helg (som i större delar BARA bestått av sömn)

OCH JAG MÅR BRA NU!

Kommentarer
Postat av: annie

gud vad jag blir glad när jag läser att du mår bra!

2006-10-09 @ 15:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0