alldels ljuvligt

ja du är alldels ljuvlig & jag bara älskar att ha dina armar om mig på nätterna.
allt känns så bra då & inget kan bli fel, allt är bara så rätt,rätt,rätt!! (:
tyvärr blir det en natt i ensamhet, men ska jag nog försöka klara av.
för imorgon har jag dig här igen & jag längtar!
tack för att du fått mig tillbaka till världen!

allt annat orkar jag inte ta upp.
nej jag orkar inte.
ärligt talat bryr jag mig inte heller, längre!
för jag orkar inte vara den där slagdockan, inte längre.

tack annie för att du förstår mig.
tacksi tacksi.

tack&hej

you're my love

J. viklund





Kommentarer
Postat av: annie

Ingen fara min kära vän, känns bara bra att jag kan få hjälpa dig!

2006-10-16 @ 21:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0