onsdag den 29 november 2006

onsdagar betyder;
O.C
jag längtar tills klockan slår 21,00 och jag kan bänka mig i soffan med en stor kopp choklad och bara njuuta av alla intriger.

dagen på apun gick förhållandevis snabbt och imorgon jobbar jag kväll.
ska bli skönt att få sova ut lite, trots att det förmodligen inte kommer bli så lång sovmorgon då linnea ska ringa mig på förmiddagen för en eventuell fika. för jag behöver någon att snacka med.
så jag kan tänka mig att torsdagseftermiddagen/kvällen kommer gå ganska sakta, med tanke på att det inte behövs göras så mycket.

har nu varit väldigt duktigt då jag har diskat, jag är stolt över mig själv.
även haft en dispyt med kattlådan (fyfan vad jag hatar kattlådor)
så nu känner jag mig duktig, ska alldels strax även bege mig för att kolla in APU-uppgiften som inte är den lättaste, men med lite hjälp ska det nog gå. :-)


annars rullar allt framåt & allt känns toppen, faktiskt.
ojoj, vad jag blivit positiv.

förresten, när jag vandrade till jobbet idag så funderade jag över midsommar
att jag egentliten aldrig berättat om dagarna på öland, hur roligt vi hade & vad som hände.
för alla inlägg om den helgen har bara innehållt den tragiska händelsen som skedde på midsommarafton.
så funderar på att kanske skriva ett inlägg om midsommarhelgen, dock ett par månader försent och förvisso ni kanske struntar blankt i min midsommarhelg, men det är ni som läser.
så, så småningom kommer ett inlägg om min midsommarhelg, när jag har ord & lust (hände trots allt väldigt mycket)

bye my dear.





 


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0