need to scream

det är något inom mig som bankar..
mitt hjärta gör ont, jag vill skrika ut smärtan...
jag vet inte vad det är.. något är det iallafall..
hur mycket ska man klara??
varför är  det inte bra? varför försvinner inte smärtan?
sometimes i think it's better to....
det är något som kläms där inne, något som vill ut.
jag vill skrika, slå & sparka .... kom inte i närheten av mig!
tårar rinner, alla försvinner ur omgivningen..
vad ska jag göra? hur ska jag göra?

alla dessa jävla fucking frågor, alla dessa jävla tankar..
att det aldrig kan bli bra i mitt jävla liv, meningslösa jävla fuck liv..
ni liksom förstår inte.. ni anar inte.. och jag kan inte förklara..
för det finns inget att förklara... det går inte att formulera ord..
ingenting fungerar, allt är bara ett enda stort svart hål..
och jag vet inte vad det är..

so just leave me alone.. 'cause i'll not fight for this anymore..
i'll not fight to live, no not anymore.



.... Jenny Viklund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0