kan du förlåta?

.. jag vet inte vad jag ska skriva, har egentligen mycket tankar & funderingar
men inget som vill komma ut normalt, inget som går att förklara.
något som har slagit mig är att det finns en person som verkar obotoligt sur & jag struntar faktiskt i det..
vill hon vara sur får hon vara det.. hon får väl ta upp det med mig då om det är så.

dagen på apun har varit hyffsat seg, inte funnits så mycket att göra..
förvisso kan väl det också vara ganska skönt, men då går tiden sakta, alldels jätte sakta.
efter apun tog jag mig en tripp till pressbyrån & inhandlade en fransk hotdog (onödigt vetande)
väl inne i stan så gick jag och inhandlade årets första julklapp (eftersom mamma handlar hugos julklapp) och det var rebeccas, var även och kollade in lite saker till honey, fast det är svårt, sjukt svårt helt enkelt.
.. suck jag blir så trött, men det är väl så det ska vara såhär i jultider.. massa julklappar som tar död på en.

efter rundturen i nybro stad blev det en tripp till psykologen, ett sista besök.
vi pratade om allt & ingenting och nu är det upp till mig att gå vidare..
att stå upp och inte falla ihop. och det ska heller inte hända.
efter besöket inhandlade jag lite mjölk, jucie(godmorgon tropiskjucie), gurka & chokladkaka.
åkte sedan hem och satte mig här.

borde egentligen diska, städa & duscha men jag orkar inte.
det står inte så högt på min prioritetlista faktiskt.
kvällen kommer innehålla mys framför tvn (med mig själv)

19,00 - joey
19,30 - vänner
20,00 - ugly betty
21,00 - grey's anatomy

ja jag vet jag är tv-nörd. (:

veckan är annars fullbokad:
onsdag - jobb till 14,00 eventuell fika med amila
torsdag - jobb 14,00-21,00
fredag - julklappsinköp med elin, kvällen rebecca på besök
lördag - rebecca åker hem & förhoppningsvis kommer Mattias
söndag - sovasovasova&sa jag sova?

ohyes,  nu har ni då fått en liten inblick  i mitt vardagsliv. höhö, så himla intressant.

måste dock tilläga att jag saknar mys jöhänna <3

ha en bra kväll för det ska jag ha!

(nu skrämde mattias mig med att komma in för att hämta sina kläder, ah vad rädd jag blev)

- jag är en hund och jag gillar bullar
- bulldog
HAHAHA
..vi går och dör tillsammans

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag saknar min mys jänny

2006-11-30 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0