I remember the night

igår påbörjade jag läsa en bok som jag länge försökt på mig på, jag ljuger inte om jag säger att jag försökt att läsa denna bok i 3 år "fotografens hemliget", visst den kanske inte alls är bra eftersom jag alltid lyckats sluta läsa efter ett par kapitel.
men nu har jag bestämt mig, denna gången ska jag läsa till den sista meningen!


dagen har inte innehållt så värst mycket, började med en lång & välbehövd sovmorgon, trots att jag vaknade till som hastigast när mattias begav sig till skolan. Gick senare upp vid tjugo i tio (då vi började fem över tio!) då hade vi PSYKOLOGI A med min favorit lärare Inger.
har två arbeten där som jag inte lämnat in & denna kurs tycker jag verkligen inte om. 
dagen fortsatte i sin glans med lite MÄSK på eftermiddagen, oj den uppgiften var inte klar och jag & annie får göra den på måndag eftersom vi inte börjar våran APU förens tisdag.

och på tal om APU:N jag & annie ska då vara i kalmar, parkgården,
jag ser INTE framemot det och vill helst av allt slippa det. 
känner mig inte manad, jag har inte valt omvårdnadsprogramet för att ta hand om gamla människor. 
men det fick bli som det blev och det som är bra är att jag jobbar med annie så man slipper vara själv. 
borta i 5 veckor, men jag hade faktiskt hellre stannat kvar i skolan!
känns som om jag inte kommer ha tid med något eller någon, suck!

 denna mörker & kyla tar död på mig.
fortfarande något som inte går att sätta fingret på,
den känslan finns där jämt & ständigt och jag vill bara veta:
- VAD FAN ÄR DEEEEEEET?!?!
sluta upp nu, sluta få mig att känna sådär.
sluta sluta sluta nu!!

på tal om andra saker, imorgon är det fest & jag ska festa.

hejdå!

                                                
baby this is serious..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0