I don't wanna run away

godkväll i alla varma & mysiga stugor.
nu är det bara att inse... vintern är här om endast 2 veckor är det första advent.
tiden bara rusar iväg med en himlans fart!
det positiva med första advent är alla julsaker som kommer upp, hur mysigt är inte det?
plus att rebecca ska komma hit på fredagen vilket är en jätte höjdpunk :)

okej, dagen började med en inte allt för lång sovmorgon (absolut INGEN alls) .
klockan ringde vid 06,30 och det vara bara att tryna sig upp, trots att jag var helt gråtfärdig och absolut inte ville åka till kalmar, till den där JÄVLA apuplatsen. & inte blir det bättre av att mattias får ligga kvar och sova i flera timmar.. suck..
men jag tog mig upp & satt på tåget duktigt vid 07,24 där jag hade en trevlig pratstund med ami.
så väl inne i kalmar så trippade jag ner till parkgården, som fakitskt inte alls verkade så farlig & min handledare är super (påminner om min pappas fästmö).
slutade vid 14,00 & tåget gick vid 14,45 så hann med lite kik innan hemfärden..
väl på tåget, ahh snorungar!!, var man så omogen då? ah, jag var nära att säga till de att sluta upp.
men jag skulle bara till nybro, vilket jag var glad över.
gjorde ett efterlängtat besök hos min psykolog var ett bra tag sen & vi hade en del att ta igen..
blev mycket prat & mycket funderingar över vad den där lilla saken är..
de där som jag inte kan sätta fingret på...
& vi kom fram till svar, få svar, men som kan vara sanna.

nehe. nu ska jag inte uppehålla er, så kryp nu ner hos era respektive med en stor kopp varm chocklad, för det ska jag göra..

love ..

J. viklund

Kommentarer
Postat av: Anonym

du jenny, vore det inte mysigt med adventsfika med ett litet gäng någon gång? (:

2006-11-15 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0