want you in my life

imorgon far jag hem till nybro och min efterlängtade lägenhet.
det är så många som ska sova oss mig i sommar, så många mysiga personer.
jag vet inte hur jag ska klara denna vecka, 3 fester på raken, ons,tors,fred hur i allsindar ska jag ha råd med all dricka? gaah nu när jag flyttat så får man leva snålt, men det ska vi nog ordna på ett eller annat sätt.
på torsdag är det skolavslutning,shit, sen är det sommarlov, det har gått fort, allt går så förbannat fort, tycker tempot borde sakta ner lite så jag hänger med.

nu är det dags att gå vidare, dags att glömma och strunta i allt som ens innehåller kärlek, iallafall för ett tag, jag orkar inte, det tär alldels för mycket.

jag längtar även till midsommar på öland, med Annie,Johanna,Caroline,Karin,Elin&Vickan, vi ska ha megakul. åh hur ska jag ha råd med de? plus att jag ska till liseberg, gaah.

nu är det shopping som gäller (mammi betalar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0