ny dag

nu har det blivit ny dag, lördag.
fredagen innehöll inte allt för mycket, bussresa,övningskörning,shopping + xbox.
väldigt givande..
senare idag så blir det en liten vigsel för mamma och P-G uppe i hallsberg, där kommer även min kära storebror daniel befinna sig så det kommer bli hyffsat okej.

mina kära vänner befinner sig i hbg, de bestämde sig för att åka dit imorse och nu är de då där på fest, och caroline träffar andré medan linneia träffar johan stackars annie som sitter helt själv. hon ringde mig nyss och hade megatråkigt, då caroline stod och hånglade med andré och linneia var ute och gick med johan. annie känner inte en ända på festen och hon kände att hon inte passade in då alla var snobbar.
undra om hon ångrar att hon åkte, stackarn!

livet flyter på som vanligt annars, det är tvunget till de. kan inte gå omkring och bara må dåligt hela tiden, även om det verkar som om det är det mitt liv ska gå ut på, att vara depprimerad av något slag, är det inte det ena så är det de andra, men vad hade jag förväntat mig det är liksom mig vi snackar om.. suck!

just nu vill jag bara hem till min lägenhet, lägga mig i MIN säng och bara må bra, men inte ens de kan jag. nu när jag väl skaffat lägenhet så blir det inte så att jag är i den.
det är nog inte allt för många som förstår hur lycklig jag är över denna lägenget. äntligen ska jag få slippa lasse och allt som har med han och göra (egentligen inte) men ska försöka ha så lite kontakt med han som möjligt. fast ändå vill jag ha kontakt med honom, för när han är nykter är han helt okej, men hur ofta är de nu på en skala? han jobbar 6 dagar är ledig 6 dagar, och jag har levt under dessa förhållanden i 1½ år, när han jobbar förmiddag så dricker han inte för då är han trött, men när det är eftermiddag, blir det lite innan han far till jobbet och sen när han kommer hem. och när han jobbar natt blir det antigen på morgonen när han kommer hem eller på dagen innan han börjar, så han hinner sova av sig "ruset". kan ni då tänka er hur det är när han är ledig 6 dagar? var eviga jävla dag, nästan, fattar inte hur han orkar, hur han klarar, men sånna är det allihopa. alkohol är en dålig drog,som jag själv använder.

oj, snart är det sovdags i min lillebrors säng.. jag vill bara att det ska bli tisdag så jag kan komma hem.

och johan, ja.... helvete jag skulle ju inte!

take care darlings.. J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0