fuck you

nu har vigseln ägt rum, det var ganska kul och mysigt, det absolut bästa var att tanten som skulle viga mamma och P-G sa helt fel namn till P-G (: vi fick med de på film.
vi åt en massor också, det bjöds på kräftsoppa till förrätt, aldrig ätit något så gott i hela mitt 17:åriga liv, det måste jag bjuda alla mina vänner på.

är förövrigt fruktansvärt sur och vresig, jag förstår inte, var sprider du ut för saker?
jag är knappast besatt av dig, visst det tog 100 år att glömma, men nu fan får det vara nog. jag känner så lätt att du nu kan raderas ut, men först måste jag få reda på vad som är sanning och vad du egentligen vill säga med det?!  jag hatar sånna människor som hittar på saker. gaah!

inte så himlans mycket mer att skriva, mitt fiskespö är borta. förövrigt hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0