BULLENS VARMKORV!

idag far jag då ner till mitt "kära" nybro, ska både bli ganska skönt och tråkigt.
måste packa, det blir alltid så att när jag kommer hit så får allt plats i väskan men när jag åker hem så blir det alltid massor som inte får plats, suck.
plus att jag har en stor kasse med ikea grejer till lägenheten som jag ska ta med mig.
dessutom ska jag upp för algatebacken med all packning, wie jag läntar :/
har även inhandlat lite dricka till ons,tors 2 liter vin, en åkessons och en auora ska bli kul att partaja lite igen (: annie ska dessutom sova hos mig massa dagar nu, kommer vara underbart!
mamma och P-G kommer dessvärre på fredag, vet inte vart de ska ta vägen eftersom jag ska festa och sådär, men sånt man märker (:

annars inget sådär jätte nytt, ska strax käka bullensvarmkorv, aaw vad gott (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0