sömnlös natt

goddag.
gårdagens fest var lyckad, kändes helt underbart.
lagom av allt & av alla.. 
även när klockan var fem och mattias var på G var det kul,
fast jag var trött som ett as, skrattade som jag inte gjort på väldigt länge.
mattias skulle gosa med dick, mattias tog på sig min vita korta kjol "åh vad befriande"
ojoj, vilka killar måste jag medge..
"somnade" i soffan vid halv åtta, sov inte riktigt en hel timme. 
när jag vaknat till, ligger mattias&dick i sängen och petter (som skulle ha den skönaste platsen) ligger på golvet och sover. 
men hörreni, tack för en hel lyckad kväll, verkligen behövande.

dagen har innehållit massa onyttigheter & film med stina..
dagens bästa händelser är när stina upptäcker två nyckelpigor på bänken på stan..
de var mitt uppe i akten "meeen titta jenny, guud vad snuskigt" haha, det var kul..
tog kort så nu vet vi hur djur gör.

imorgon ska jag ta tag i min lägenhet och städa, en tripp ner till stan & till psykologen, dessutom får jag inte glömma att ringa farmor och snacka om när vi ska ses.

Sötnos, vi ses i en bättre värld än denna.
Du fick mig att sväva på moln den där natten, you know.

Jenny Viklund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0