jag vet inte vad..

jag är förbannat trött, men kan inte sova.
hatar att sova ensam, hatar det så förbannat mycket. :/
just call someone?
visst klockan är 04,07 "hej vill du komma och sova med mig?"
ja den kör vi på.

åkte tåg idag, tänkte att jag skulle vara duktig och sprida lite nyheter i mitt huvud.
skulle läsa tidningen som fanns på tåget, oj den var dansk.
försöker på mig att läsa men förstår inte ens hälften.
tar andra tidingen även den dansk.
Då undrar jag vad de ska med danska tidningar till när det är ett svenskt tåg?
(ursäkta mig att jag är trött)

har tillbringat kvällen&natten med stina,
men hon for hem vid halv fyra.

Imorgon (eller om man vill kan man säga idag) blir det feest hos mig.
välkomna.

sängen kallar tror jag.

Vännen, du finns i mina tankar varje dag.
vi ses en vacker dag.
 

 
Jenny Viklund


                                                                        Vi är bäst helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0