friheten tar sakta slut

friheten börjar närma sig sitt slut.
skolan börjar om 3 veckor & jag börjar jobba imorgon.
blir verkligen på glatt humör när jag tänker att jag ska gå upp klockan 5,
5 dagar i veckan i tre veckor. jippie.
men det kommer inte känns så förfärligt när pengarna har rullat in på mitt konto.
är redan nu trött, så det blir att gå och lägga sig väldigt tidigt ikväll.

igår var en dag jag egentligen helt velat vara med om.
jag blev så oerhört förbannad, ville slå & kasta något.
det var knappt man kunde hålla tillbaka tårarna,
men det gjorde jag.
att man kan vara så egoistisk? du har ingen rätt att skälla på mig.
att jag sörjer är mitt problem, du har inget med det att göra.
hur nära eller inte nära jag än stod honom, så tog detta hårt på mig.
du ska bara hålla käften rent ut sagt.
du vet inte hur jag känner, vad jag kände just då & kommer aldrig få känna det heller.
jag vet inte om jag tror dig när du säger att de som stod honom närmast tagit det bättre än vad jag gjort, tror inte du förstår vad de går igenom, du har ingen aning.
och jag borde få vara hur ledsen jag vill, du har inget med det att göra.
så lägg ner skitsnacket nu & låt mig vara ledsen om jag vill det.
jävla idiot.

tur att jag hade annie här igår, tur att vi kunde avreagera oss.
annars hade det inte varit lätt, det hade varit extremt svårt.

& andra sidan finns det saker som gjorde kvällen minnesvärd,
jag & annie var tokiga och klädde på oss de fulaste kläderna och tog en promenad för att sedan bada i linneahavet, men väl där nere så var det för kallt.
stod och pratade med johanna i drygt 1½ timme tror jag. she is so cutie.
sen drog vi hem och käkade glass&fruktcoctail, det var smaskens.

idag har jag inte gjort något vettigt, borde städa lägenheten, men känns för plågsamt.
vill ta det lungt idag, men jag måste ta tag i det eftersom disken tyvärr inte diskar sig själv.


vi ses snart & jag längtar,
för jag längtar efter dig ibland,
& det trivs jag med. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0