10 dagar i norrland

nu har jag spenderat 9 dagar uppe i norrland,
skönt att komma ifrån Nybro, alla snackar så jävla mycket skit där.
fast iofs här uppe har jag plågat mig som aldrig förr.
fått attacker, inte kunnat sluta tänka på allt.
men det känns ändå bättre, bättre att få ur sig allt.
det går inte EN dag utan att jag tänker på johan..
allt spelas upp hela tiden,
om jag inte tänker på det på dagen så blir det när jag ska sova.
jag vet att det kommr vara såhär ett tag,
jag är beredd på det, för jag vet hur det är.
ibland försvinner hela omvärlden och jag har sådan ångest.
att detta bara kunde hända.

på måndag får jag prata av mig igen hos Charlotta, psykologen, och jag längtar något enormt.

men du vännen, jag vet att vi en dag kommer att ses.
du får vänta på mig vid soluppgången.

tack! Jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0